Jak skutecznie usunąć SIDOLUX z terakoty

Czyli podłogi drewniane, pvc, linoleum, gres, marmumr, kamień itp...

Moderator: modek

Jak skutecznie usunąć SIDOLUX z terakoty

Postprzez McRob » czwartek, 17 wrz 2009, 14:05

Witam ,
jestem nowy w temacie czyszczenia podłóg twardych , a mam zapytanie o wyczyszczenie terakoty pokrytej wieloma warstwami SIDOLUXA a następnie jaj zakonserwowanie już nie tym preparatem .
Pytanie sprowadza się do tego jakiej użyć chemii , jakich maszyn i jaka powinna być wartość takiej usługi biorąc pod uwagę metraż ok do 20 m2.

Proszę o pomoc bo wiele osób broni się przed wykonaniem tej usługi.

Pozdrawiam.
McRob
Nowy

Jak skutecznie usunąć Sidolux z Terracotty

Postprzez DomRam » czwartek, 17 wrz 2009, 18:10

przepraszam za to pytanie : ale czy wiesz co to jest terracotta?
i czy masz wyczyścić i zabezpieczyć terracottę czy np gres w kolorze terakoty?

do "cegłówki" :lol: są specjalne produkty, ale usługa będzie kosztowna, poprzez użycie impregnatu lub impregnatu i powłoki nadającej antyczny wygląd lub koloryzującej - mocniejsza barwa (bardziej czerwień,kasztan niż blada ochra). ... daj znać jeżeli to terracotta
DomRam
Nowy

Re: Jak skutecznie usunąć SIDOLUX z terakoty

Postprzez McRob » piątek, 18 wrz 2009, 08:44

Witam ,
ta terakota to jakieś płytki kamionkowe , kamienne lub jakiś rodzaj gresu czyli nic szczególnego w porównaniu z innymi podłogami. Więc może teraz ktoś się wypowie.
Pozdrawiam.
McRob
Nowy

Postprzez Ewa J. » piątek, 18 wrz 2009, 14:57

Cześć,
Miałam ostatnio taki przypadek: bardzo duża szkoła, kilka ładnych lat dziewczyny "konserowowały" tam posadzkę sidoluxem właśnie. Konserwacja wyglądała w ten sposób, że nie ściągały warstwy sidoluxa żadnym striperem czy zmywaczem do wosków, jedynie na bieżąco ją myły. Po kilku latach takiego "mycia" efekt można sobie wyobrazić: warstwa brudu, warstwa sidoluxu, warstwa brudu, warstwa sidoluxu i tak dalej...
W końcu posadzka zmieniła kolor.